21 de març de 2022

Les infermeres de Barcelona poden manifestar la seva voluntat de col·laborar voluntàriament a través d’aquest formulari

Ets col·legiada i vols col·laborar per donar suport als refugiats de la guerra d'Ucraïna?

Les àrees de Cooperació i Voluntariat del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) fan una crida a les col·legiades que vulguin donar suport als refugiats procedents de la guerra d'Ucraïna. Volem conèixer quines infermeres i infermers esteu disposats a col·laborar-hi, tant a Catalunya com als països fronterers amb Ucraïna on actualment s’acumula una gran quantitat de refugiats a l’espera de destinació.

Si us interessa col·laborar com a voluntaris, podeu omplir aquest formulari i ens posarem en contacte amb vosaltres.

Imatge: Rémi Walle, Unsplash