Entre els mesos de febrer i abril, la corporació ofereix a les seves col·legiades i col·legiats 60 inscripcions mensuals gratuïtes a repartir entre nou cursos en format en línia. El dia 6 de gener s’obren les primeres inscripcions.

El COIB i SalusPlay signen un conveni de col·laboració per al primer trimestre de 2023

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha signat un nou conveni de col·laboració amb l’empresa SalusPlay, que permet oferir de manera gratuïta a les persones que hi estan col·legiades 60 inscripcions mensuals a repartir entre tres cursos en format en línia, durant els mesos de febrer, març i abril de 2023.

Les col·legiades hauran d'abonar l'import de 30 euros en el moment de la inscripció i en el cas de finalitzar-lo, el COIB els retornarà l'esmentat import.

Els cursos que s’ofereixen són els següents:

Febrer

Març

Abril

Les inscripcions als primers cursos, que s’inicien al febrer, es poden fer a partir del dia 6 de gener.

A banda del conveni amb SalusPlay, el COIB també col·labora amb les empreses especialitzades en formació professional sanitària a distància DAE Formación i Aula eDocens. El Col·legi ofereix importants descomptes i beques als seus col·legiats i col·legiades per als cursos que ofereixen aquestes plataformes.