Els ajuts permetran apuntar-se a la trobada, els dies 11 i 12 de març, per una quota de 67,50 € i es concediran per ordre d’inscripció

El COIB ofereix 40 beques per inscriure’s a les 15es Jornades Interdisciplinars Catalanes de Residències de Gent Gran

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) posa a disposició de les col·legiades i els col·legiats 40 beques per realitzar la inscripció a les 15es Jornades Interdisciplinars Catalanes de Residències de Gent Gran, que tindran lloc els dies 11 i 12 de març del 2022 en format telemàtic. Els ajuts permetran apuntar-s'hi per una quota d’inscripció de 67,50 € i es concediran en ordre d’inscripció.

Els professionals de les residències de gent gran estan cridats a participar en aquesta trobada, que té per objectiu principal poder donar resposta a les necessitats de formació dels professionals, tenint en compte les demandes fetes en anteriors edicions i les darreres novetats del sector, sense oblidar l’impacte de la pandèmia. En aquesta edició, els eixos centrals que es tractaran són la diversitat sexual i de gènere als centres residencials per a persones grans, la comunicació amb els residents i les famílies i la presa de comunicacions compartida, la petjada de la covid en la gent gran, l’abordatge de la disfàgia, l’autonomia al final de vida i l’eutanàsia.

La trobada està organitzada per nou dels col·legis professionals implicats en l’atenció d’aquest sector de la població, entre els quals hi ha el COIB. L’infermer Miquel Perea i la infermera Noemí Sechs, membres de la Vocalia d’Infermeria Geriàtrica del COIB, formen part del Comitè Organitzador en representació de la corporació.

Fins al dia 11 de febrer es poden enviar resums per a la seva presentació en format pòster que han de seguir les normes per a la presentació de resums.

Més informació a http://residenciesgentgran15.activacongresos.com/

Fotografia: Banc d'Imatges Infermeres. Ariadna Creus i Àngel Garcia.