La Comissió mixta formada per la coordinació del màster i la Comissió de Tecnologia, Transformació Digital i Innovació del COIB ha concedit els ajuts a Andrea Urbina Moral i Marisol Navarro Enamorado

Adjudicades les beques per al màster online en e-Health i gestió sanitària de La Salle del 2023

La Comissió mixta formada per la Coordinació del Màster en eHealth: Tecnologies de la Informació i Gestió Sanitària de La Salle Campus Barcelona-Universitat Ramon Llull i la Comissió de Tecnologia, Transformació Digital i Innovació del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha resolt atorgar una nova edició de les beques promogudes pel COIB a les infermeres Andrea Urbina Moral i Marisol Navarro Enamorado, col·legiades al COIB. Aquesta beca els permetrà inscriure’s al màster amb un 50 % de descompte.

El Màster en eHealth: Tecnologies de la Informació i Gestió Sanitària té per objectiu formar a professionals per al lideratge de l’aplicació de tecnologies de la informació en l’àmbit de la salut. Es parla sobre diverses tecnologies i sistemes existents al mercat, que permeten assolir coneixements i competències en salut digital. D’aquesta manera, es tracten solucions d’història clínica, la recollida i explotació de dades (big data), l’ús de les xarxes socials i aplicacions per a mòbil, entre d’altres.

Aquest mestratge ha obtingut el TOP 50 Rànquing global, al Rànquing Eduniversal Millors Masters a nivell mundial, a la seva novena edició (2021), i la posició número 77 en Gestió de la Salut, a nivell mundial, al Ranking Eduniversal (2022). Aquest màster s’adreça als professionals que es vulguin orientar en el concepte de la salut digital i la propera edició començarà el 27 de febrer de 2023.

Més informació sobre el Màster

Fotografia: Banc d'Imatges Infermeres. Àngel García i Ariadna Creus