3 d’octubre de 2019

La Comissió de Dones i Igualtat de l’Associació Intercol·legial, de la qual el COIB en forma part, organitza la jornada «El rol de les dones professionals», el proper 17 d’octubre a les 18h a la sala d’actes del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC).

Jornada sobre el rol de les dones professionals de la Intercol·legial

Aquesta jornada forma part del cicle d’actes que aquesta Comissió està organitzant per a la tardor i que s’emmarca en el punt 7 del decàleg «El nostre clam per l’equitat» per la igualtat de gènere de la Intercol·legial i que fa referència a la visibilitat col·legial i professional.

L’acte comptarà amb la participació d’Elisenda Bonet, arquitecta i directora del Festival 48h Open House; Anna Ortega, arquitecta tècnica, impulsora de La Constructora i premi Barcelona Activa 2019; i Zaida Muxí, arquitecta, professora de l’ETSAB-UPC i autora del llibre “Mujeres, casas y ciudades. Más allá del umbral".

La jornada serà moderada per Núria Carrera, vicepresidenta de l'Associació Intercol·legial i presidenta de la Comissió de Dones i Igualtat.

Consulta més informació sobre la jornada i inscripcions