9 de febrer de 2022

La regidora de Salut de l’Ajuntament de Barcelona es reuneix amb la presidenta de la corporació i recorre el centre de vacunació massiva del Col·legi

Gemma Tarafa visita la seu del COIB

La regidora de Salut, Envelliment i Cures de l’Ajuntament de Barcelona, Gemma Tarafa, ha visitat la seu del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB). La regidora ha estat al punt de vacunació massiva que té habilitat el COIB, on ha saludat a les infermeres voluntàries i els administratius que hi treballen.

A continuació, ha recorregut les instal·lacions del Col·legi i després s’ha reunit amb la presidenta de la corporació, Paola Galbany, i amb la presidenta de la Fundació Infermeria i societat, Esther Insa, que li han parlat sobre la situació de la professió i els projectes institucionals. Galbany li ha traslladat les reclamacions del COIB per millorar la professió infermera, entre les quals la reclamació d’augmentar el rol autònom de les cures infermeres, el reconeixement social de la professió i la millora de les condicions laborals.