7 de març de 2023

Per commemorar el Dia Internacional de les Dones, el COIB impulsa una campanya de sensibilització a les xarxes socials que vol ajudar a reduir les desigualtats de gènere en l’àmbit de la salut

Les infermeres de Barcelona posen la salut de les dones en el centre pel 8M

La desigualtat de gènere afecta de manera transversal tots els àmbits de vida de les dones, entre ells la salut. En l’àmbit de la salut i el gènere interseccionen molts factors relacionats amb el fet de ser dona que generen en l’actualitat desigualtats en l’accés i en el tractament. A més, els estereotips tenen un fort impacte en la salut. (Font: Observatori per la Igualtat de Gènere).

La campanya del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) amb motiu del Dia Internacional de les Dones, el 8 de març, té com a lema “Posem la salut de les dones al centre” i busca interpel·lar les infermeres i els infermers a millorar la salut de les dones en tots els aspectes de la vida i al llarg de tota la vida.

Fins que finalitzi el mes de març, la corporació convida a les col·legiades i els col·legiats a compartir contingut a les xarxes socials, ja sigui en format vídeo, imatge o text, mencionant l’usuari @COIBarcelona a Twitter i Facebook i @infermeresbcn a Instagram amb l’etiqueta #8Msalutdones.