El COIB i La Salle convoquen quatre beques que cobreixen el 50% de la matrícula per a les col·legiades i col·legiats al COIB que vulguin fer el màster en eHealth, 2 per modalitat presencial i 2 per modalitat online. Aquesta és una oportunitat única per aprofundir en les últimes tendències en salut digital i transformació digital del sector de la salut.

Màster en E-Health amb beques COIB del 50%

Les propostes es podran enviar a l’adreça correu alicia.martorell@salle.url.edu, a l'atenció d’Alicia Martorell, fins al dia 14 de juny. En la candidatura, s’hauran de fer constar el curriculum vitae, una carta de motivació per cursar el màster i, en el cas dels candidats que fa menys de tres anys que han finalitzat els estudis d’Infermeria, l’expedient acadèmic.

Les col·legiades i col·legiats que no puguin presentar la candidatura per a la beca a temps, durant el mes de juny, podran beneficiar-se d’un descompte per la modalitat online d’un 25% i per la modalitat presencial d’un 15%.

Per més informació consulta aquest enllaç.