Fins al 14 d’octubre es pot veure a la seu del Col·legi un recull d’imatges protagonitzades per l’astre rei

El Sol, protagonista de les fotografies de Carles Costilludo que s’exposen al COIB

El Sol és el protagonista de l’exposició de fotografies de l’infermer jubilat Carles Costilludo, que es pot veure a la seu del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona fins al dia 14 d’octubre de 2022.

Costilludo és un enamorat de la natura i de la fotografia. La combinació d’aquestes dues passions ha donat com a resultat una col·lecció de milers d’imatges que reflecteixen paisatges i espais naturals. Abans de jubilar-se, passejar per la muntanya i per la platja, amb la càmera a la mà, li ajudava a desconnectar i a superar l’estrès. La natura, diu, “té poder terapèutic.”

El Sol està present en moltes de les seves fotografies. “M’he especialitzat en el Sol, perquè ens alimenta i ens cuida a tots nosaltres.”