El 30 d’octubre, el Departament de Salut va publicar una resolució que permet la reincorporació voluntària d’infermeres jubilades a l’activitat assistencial

El COIB amplia fins al 31 de desembre la col·legiació gratuïta a les infermeres jubilades que es reincorporin a l’activitat assistencial per fer front a la pandèmia

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha ampliat fins al 31 de desembre la col·legiació gratuïta de les infermeres jubilades, de menys de setanta anys, que es reincorporin a l’activitat assistencial per fer front a la crisi sanitària provocada per la pandèmia de covid-19.

El tràmit d’alta es pot fer trucant al telèfon gratuït 900 705 705 o enviant un missatge de correu electrònic a l’adreça info@coib.cat. També es pot fer presencialment, a la seu del COIB (Pujades, 350, Barcelona).

D’acord amb la Resolució del Departament de Salut, SLT/2734/2020, de 30 d’octubre, per la qual s’adopten mesures en matèria de contractació de recursos humans per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la covid-19, les infermeres jubilades de menys de setanta anys que no acreditin patologies de risc poden reincorporar-se de manera voluntària a l’activitat assistencial. De manera preferible, aquestes persones accediran a fórmules de treball a distància o que impliquin poc desplaçament.

Imatge: Departament de Salut