La infermera Miriam Aguilar Ferrera podrà estudiar el mestratge amb un 50 % de descompte

Adjudicada la beca per al Màster en eHealth de La Salle

La Comissió mixta formada per la Coordinació del Màster en eHealth: Tecnologies de la informació i Gestió Sanitària, de La Salle Campus Barcelona-Universitat Ramon Llull, i la Comissió de Tecnologia, Transformació Digital i Innovació (T2DI), del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COB) ha resolt atorgar a la infermera col·legiada Miriam Aguilar Ferrera una beca que cobreix el 50 % de la matrícula del mestratge. Finalment, la segona beca que s’oferia ha estat declarada deserta.

Al Màster es parla sobre diverses tecnologies i sistemes existents al mercat, que permeten assolir coneixements i competències en salut digital. D’aquesta manera, es tracten solucions d’història clínica, la recollida i explotació de dades (big data), l’ús de les xarxes socials i aplicacions per a mòbil, entre d’altres.

Aquest mestratge ha obtingut el TOP 50 Rànquing global, al Rànquing Eduniversal Millors Màsters a nivell mundial, a la seva edició del 2021.

El màster s’imparteix en les modalitats presencial i en línia com a Màster Online a eHealth a La Salle Campus Barcelona, i s’adreça als professionals que es vulguin orientar en el concepte de la salut digital. La propera edició del màster ha començat el 28 d’octubre.