30 d’octubre de 2023

La Dra. Paola Galbany, presidenta del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona va assistir a la 16a Nit de la Professió en representació del COIB el passat divendres 27 d’octubre.

El COIB va participar en la 16a Nit de la Professió

Aquesta trobada va ser organitzada per filial a l’Anoia de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i les delegacions a l’Anoia del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers, Col·legi de Metges, Col·legi de Farmacèutics, Col·legi de fisioterapeutes de Catalunya i Col·legi de Psicòlegs de Catalunya. El seu objectiu era retre homenatge i premiar l’esforç i dedicació dels professionals mentre es compartia i gaudia de la companyia de tothom.

Galbany va assistir a l’acte amb Paloma Amil, Vocal de Govern, i Montserrat Aymerich, delegada comarcal a l’Anoia del COIB, en una trobada que buscava el diàleg entre els diferents professionals i col·lectius sanitaris, reconeixent trajectòries i donant la benvinguda als que tot bon punt s’inicien.
    També es va fer entrega del premi i beca Nit de Professió i el premi a residents.