9 de juny de 2021

Ofereix un 20 % de descompte a les col·legiades en les entrades per a l’esdeveniment, que tindrà lloc el diumenge 27 de juny, a les 19 h

La coral El Cor Canta dedica a les infermeres un concert a l’Auditori de Barcelona

La coral El Cor Canta dedicarà a les infermeres el concert Persistim, que farà a l’Auditori de Barcelona el proper diumenge 27 de juny de 2021, a les 19 h. Aquesta entitat ofereix un descompte del 20 % a les persones col·legiades que vulguin assistir-hi. Per poder tenir accés al codi de descompte, cal entrar al ClubCOIB i registrar-se o bé trucar al Col·legi.

El preu general de les entrades és de 20, 15 i 12 euros, que amb el descompte correspon a 16, 12 i 9,6 euros, respectivament.

Al concert participaran 120 cantaires, acompanyats per l’orquestra de Cambra Terrassa 48 (OCT48), la soprano Ulrike Haller, el tenor Jorge Juan Morata i les directores Elisenda Carrasco, Eva Martínez Tomé i Jordi Lluch. Interpretaran tres obres: De dalt del cingle, de Josep Vila i Casañas, obra d’estrena basada en un poema de Miquel Desclot; Requiem, de Bob Chilcott, i Magnificat, de John Rutter.

Més informació: https://www.auditori.cat/ca/el-cor-canta-persistim.