1 de febrer de 2019

La mútua i l’entitat col·laboraran en l'organització de la 5ª edició de la Jornada d’Empresa Saludable del COIB, un esdeveniment de referència en salut laboral. MC MUTUAL també oferirà consells de salut del portal d'educació i promoció per a la salut  Infermera virtual a les seves plataformes internes i externes

El COIB i MC MUTUAL signen un acord per intercanviar coneixement en l’àmbit sanitari i assistencial

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) i MC MUTUAL, mútua col·laboradora amb la Seguretat Social nº 1, han signat un acord de col·laboració amb l’objectiu d’intercanviar coneixements tècnics, eines i experiències en matèria de salut laboral.

A més a més, ambdues entitats mantindran la col·laboració, iniciada ja fa uns anys, en l’organització de jornades i seminaris amb l’objectiu d’aportar al col·lectiu de les infermeres i infermers, així com a la societat en general, informació i coneixements per a promocionar entorns saludables. Un exemple és la celebració, enguany, de la 5ª edició de la Jornada d’Empresa Saludable que té lloc al COIB, un esdeveniment on s’abordarà, entre d’altres qüestions, l’aportació infermera en la protecció i promoció de la salut en el lloc de feina.

A més, gràcies al conveni signat amb el COIB, MC MUTUAL incorporarà els consells de salut d'Infermera virtual tant de prevenció com de promoció de la salut adreçats a la ciutadania.a les seves plataformes internes i externes relacionades amb els seus mutualistes.

Així, a través del portal Infermera virtual, les infermeres i infermers de Barcelona ajudaran als mutualistes d’aquesta entitat a mantenir una alimentació adequada a l’època de l’any, a prevenir possibles problemes de salut comuns de cada estació i a afrontar diverses situacions de vida, entre moltes altres qüestions. Uns continguts que els usuaris podran trobar en diferents formats, des de consells curts a infografies o vídeos tutorials.

D'aquesta manera, Infermera virtual continua ampliant els espais físics i virtuals en els que ofereix els seus consells tant de prevenció com de promoció de la salut adreçats a la ciutadania.