Fins al 10 de febrer es pot veure a la seu del COIB aquesta exposició doble, amb obres de dues infermeres jubilades

El COIB acull una exposició de Cassi Nevado i de Maria Gómez que mostra pedres pintades i aquarel·les

La seu del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) acull fins al dia 10 de febrer de 2023 una exposició doble d’obres de les infermeres jubilades Cassi Nevado Martel i Maria Gómez Casas.

Nevado està especialitzada en pintar sobre pedres. En fa, com a mínim, una al dia, fent servir pintura acrílica. Els temes que il·lustra són molt diversos: animals, persones, vaixells, flors, paisatges, objectes quotidians... Va començar amb aquesta afició al començament de la pandèmia i, des de llavors, ha pintat centenars de pedres, que recull a la platja o a les ribes dels rius. En regala moltes a les seves amistats i a casa seva en guarda més de mil, de les quals es pot veure una selecció a l’exposició del COIB.

Per la seva banda, Gómez pinta des de fa molts anys, tot i que no es va atrevir amb l’aquarel·la fins fa quinze anys, cosa que va ser un repte per a ella. Durant la pandèmia va pintar moltes flors, que tenia plantades al pati de casa seva. També pinta paisatges urbans, molts dels quals durant els viatges que ha fet a diversos llocs del món. A la seu del Col·legi es poden veure una quinzena de les seves obres.