23 de novembre de 2021

Per primer cop, la programació dels cursos es publica de forma trimestral. Durant el primer trimestre de l’any estan previstos més de 30 cursos presencials.

El COIB presenta el nou programa de formació per al 2022

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona posa a disposició de les col·legiades una trentena de cursos del programa formatiu que es duran a terme a la seu del col·legi entre els mesos de gener i març de l’any 2022 distribuïts en àmbits com: competències transversals, atenció primària i comunitària, cooperació, gent gran, llevadores, àmbit medicoquirúrgic, infermeria del treball, salut mental, cures integratives i gestió de la imatge corporal.

Entre les novetats, destaquen el curs per a llevadores d’Acompanyament al part normal, a l’àrea de competències transversals, diversos cursos dissenyats per les responsables de la biblioteca del COIB sobre com fer cerques i citacions bibliogràfiques o des de l’àrea de cures integratives, un curs d’aplicacions clíniques de la musicoteràpia. D’altra banda, cal destacar que s’han mantingut cursos consolidats amb molta demanda com ara Atenció de les úlceres per pressió i altres ferides cròniques de l’àrea de gent gran o els cursos d’anglès.

Les inscripcions als cursos de formació del Col·legi es poden fer a través de l’Àrea personal de col·legiades dins de l’apartat de Formació del Col·legi. La publicació de la programació és trimestral i està previst informar dels cursos del 2n trimestre a principis de febrer.

Els cursos que es programin en format de telepresència s’actualitzaran en aquesta pàgina