2 d’agost de 2022

La disminució correspon a la rebaixa de les quotes del Consejo General de Enfermería

El COIB retornarà 9,48 euros de la quota col·legial del 2021 el proper mes de setembre

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ingressarà 9,48 euros a cada col·legiada a partir del proper mes de setembre de 2022. Es tracta d’una devolució única que correspon a la rebaixa de les quotes ordinàries aportades al Consejo General de Enfermería (CGE) durant l’any 2021 i, per aquest motiu, beneficia les infermeres que estaven col·legiades el 2021 i ho segueixen estant. Aquest retorn es va anunciar a l’assemblea general ordinària del COIB, que es va celebrar el passat 2 de març.

Cal tenir en compte que un 21 % del pressupost del COIB es dedica al pagament de quotes i certificats d’ingrés al CGE.

Per tal que la devolució sigui efectiva, cal que tingueu el número de compte bancari actualitzat a la vostra fitxa col·legial. Podeu comprovar les vostres dades accedint a la vostra àrea personal.

Si no disposeu de nom d'usuari i paraula clau, podeu posar-vos en contacte amb el COIB mitjançant el telèfon gratuït d'atenció col·legial 900 705 705 o bé enviant un correu a coib@coib.cat.