26 de setembre de 2019

El proper 2 d’octubre s’estrena al Teatre Poliorama «La plaça del diamant», l’obra de Mercè Rodoreda adaptada per Paco Mir (Tricicle). Les col·legiades i col·legiats que desitgin gaudir d’aquesta obra interpretada per la companyia Eòlia poden per gaudir d'aquest espectacle per només 15 euros per entrada, que suposa un descompte del 39% sobre l’entrada general, podent comprar entrades per a grups a partir de 4 persones.

Les infermeres de Barcelona poden gaudir de l’espectacle «La plaça del diamant» per només 15 euros

La Plaça del Diamant, publicada per primer cop el 1962, és considerada l'obra més emblemàtica de Mercè Rodoreda i un clàssic de la novel·la de la postguerra. Aquesta adaptació dirigida per Paco Mir (Tricicle) i produïda per la companyia Eòlia compta amb 7 actors que interpreten més de 20 personatges de la novel·la.
La novel·la és també una crònica ideal de la Barcelona de postguerra i de com va marcar aquest període històric la vida dels barcelonins.

Aquesta adaptació va néixer com un projecte escolar, amb actors i actrius joves que van fer aquesta representació amb un gran èxit de públic, a principis de mes al Teatre Victòria. Ara, l’obra torna a representar-se només durant 1 mes al Teatre Poliorama. Una excel·lent oportunitat de gaudir d’una de les obres més importants de la literatura catalana.

Com comprar les entrades?

Entra a la web del Teatre Poliorama

✅ Tria l’espectacle, el dia de la funció i les butaques amb la tarifa general

✅ Abans de fer el pagament, introdueix el codi que hauràs rebut al teu correu electrònic o que pots demanar trucant al COIB, tel. 900 705 705  o info@coib.cat

✅ Podràs adquirir cada entrada per 15€ (la tarifa general és de 24.70€),