El dia 11 de novembre, de 18 a 20.30 h, professionals de diverses disciplines debatran a la sala d’actes FUB2, de la Fundació Universitària del Bages, sobre l’aplicació de la Llei orgànica 3/2021 de regulació de l’eutanàsia. La jornada està coorganitzada pel COIB i es pot seguir en format presencial i en línia.

Manresa acollirà una jornada sobre el dret a decidir com morir

Professionals de diverses disciplines debatran sobre les repercussions en l’àmbit assistencial de Llei orgànica 3/2021, de regulació de l’eutanàsia, el proper 11 de novembre de 2021, de 18 a 20.30 h, a la sala d’actes FUB2, de la Fundació Universitària del Bages, de Manresa. La jornada es pot seguir presencialment o bé en línia. L’activitat, que està organitzada pel Col·legi de Metges de Barcelona, el Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya, el Col·legi d’Advocats de Manresa i el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB), està acreditada amb 0,3 punts crèdits del Consell Català de Formació Continuada de les Professions Sanitàries.

La jornada s’iniciarà amb la ponència de Begoña Román Maestre, professora de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona, especialitzada en Bioètica i ètica aplicada a entorns professionals i organitzatius. A continuació, tindrà lloc una taula rodona en què participarà el degà de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Manresa, David Casellas Roca; la directora de la Fundació Víctor Grífols i Lucas i de la càtedra de bioètica de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, Núria Terribas Sala; la presidenta del Comitè d’Ètica Assistencial d’Althaia i membre de la comissió consultiva de l’aplicació de la Llei de l’eutanàsia al Consell de Col·legis de Metges de Catalunya, Olga Rubio Sanchiz, la vocal del Comitè de Bioètica de Catalunya i de la Fundació Víctor Grífols i Lucas, i infermera jubilada, Montserrat Busquets Surribas, i la treballadora social del PADES Bages, Montserrat Gomis Claret.

Al comitè organitzador i científic de la jornada participa Montserrat Vila Gangolells, delegada del COIB al Bages.

Inscripcions per seguir la jornada en línia

Inscripcions per seguir la jornada presencialment