El COIB ha adquirit vuit llicències de CINAHL Complete©, que permet consultar els continguts íntegres de 1.500 revistes científiques

Les col·legiades ja poden accedir gratuïtament a la base de dades més important d’infermeria

El Servei de Biblioteca i Documentació Infermera (SBDI) del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB), de manera cofinançada amb el Consejo General de Enfermería, ha adquirit vuit llicències de la base de dades CINHAL Complete©, d’EBSCO, que permeten accedir al contingut complet de més de 1.500 revistes científiques. Es tracta de la base de dades de publicacions científiques de temàtica infermera més rellevant del món.

CINAHL Complete © és una base de dades que està en constant actualització, que dona accés a:

• Més 5.500 revistes científiques indexades, 1.500 de les quals amb text complet
  • Més de 5,8 milions de registres.
  • Referències citades de cerques per a més de 1.500 títols.
  • Textos complets de publicacions des de 1937.
  • Afiliacions d’autoria, en què es referencia el centre de treball o la institució d’afiliació.

Aquesta base de dades se suma a la de CUIDENplus, que inclou producció científica sobre cura de la salut en l’espai científic iberoamericà, i que també es pot consultar al Servei de Biblioteca i Documentació Infermera del COIB.

Com accedir a CINAHL® Complete?

Accedeix a CINAHL® Complete