5 de juliol de 2016

Durant la trobada s'han tractat aspectes relacionats amb el context legislatiu de les organitzacions col·legials i les relacions entre la conselleria i la corporació.

Visita del Conseller de Justícia Carles Mundó al COIB

El Conseller de Justícia de la Generalitat de Catalunya, Carles Mundó, ha visitat avui el COIB i s'ha reunit amb la presidència de la corporació.

En aquesta trobada s'ha mantingut un intercanvi d'impressions sobre el context legislatiu de les organitzacions col·legials en general així com les relacions del Departament de Justícia amb el Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermeres.

El Conseller ha tingut l'oportunitat, així mateix, de conèixer millor la plataforma Infermera virtual i valorar l'interès i l'aportació que aquesta eina de promoció de la salut promoguda des del col·lectiu de les infermeres de Barcelona pot tenir per a col·lectius socials en els que el Departamen de Justícia intervé com àmbit d'actuació propi. És el cas de l`àmbit d'internament i centres educatius o l'àmbit anomenat Medi obert, que té com a objectiu garantir l'atenció al menor o jove en l'àmbit de la salut, entre d'altres, amb mesures que no impliquen la privació de llibertat de la persona.