20 d’octubre de 2015
    Jornada2015.jpgLa Taula per la Infància o l'Adolescència de Catalunya (TIAC) organitza el pròxim 27 d'octubre la Jornada "Dades i informes que afecten els drets dels infants". L'objectiu de la jornada, que es farà a la seu del Col·legi té l'objectiu de posar en coomú totes les dades i documentació que existeix de la mà de les administracions, centres de recerca o organitzacions no governamentals sobre la realitat de la infància al nostre país.

Tenir una visió més àmplia i realista de la infància, "ens permetrà continuar permeti continuar treballant amb una major coneixement en la millora de les condicions de vida i en la promoció dels drets dels infants i adolescents al nostre país", expliquen des de l'organització.

La jornada, que serà inaugurada per Albert Tort, president de Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona i Josep Maria Villena, president de la Taula per la infància i l’adolescència de Catalunya (TIAC), comptarà amb la participació entre d'altres de Jorge Cardona, membre del Comitè dels Drets dels Infants, que assessorarà sobre els usos i formats que les diferents informacions i informes poden tenir per a la millora de les condicions de vida i el reconeixement i garantia dels drets dels Infants i Adolescents de Catalunya, i per a l’elaboració del  V i VI Informe d’Aplicació de la Convenció sobre els Drets de l’Infant (CDN) en Espanya, i dels informes de seguiment.

Podeu consultar el programa en aquest enllaç

Per a les inscripcions de la jornada, podeu consultar aquest enllaç. La inscripció a la jornada és gratuïta, amb dinar opcional (20€).