2 d’octubre de 2017

El Col·legi tancarà demà dimarts, 3 d’octubre, sumant-se així a l’"aturada de país" convocada per la Taula de la Democràcia, de la qual en formen part sindicats i entitats socials de Catalunya. Davant els fets de violència intolerable viscuts ahir durant la jornada de l’1O, el COIB se suma a la protesta central d’aturada de 24 hores en rebuig a la violència i en defensa dels drets fonamentals dels ciutadans.

El COIB tanca demà 3 d’octubre en suport a la convocatòria d’”aturada de país“

Aquesta convocatòria d’aturada te un caràcter cívic i és un acte en resposta a la violació de drets fonamentals i democràtics patida pels ciutadans catalans durant la jornada del referèndum i que va deixar 893 persones ferides de diversa consideració.

L’aturada i, per tant, el tancament del COIB suposa l’activitat formativa i els serveis que estaven previstos seran immediatament reprogramats.

Per a qualsevol gestió que tinguéssiu previst realitzar demà dimarts, preguem contacteu amb Atenció Col·legial a través del correu electrònic info@coib.cat o al telèfon 900 705 705.