11 de maig de 2016
La Fundació Infermeria i Societat, la fundació del COIB, obre la convocatòria per a les ajudes als projectes de recerca infermera 2016 dotats amb 40.000 euros. Els projectes es poden presentar fins el 8 de juny.
Convocatòria d'Ajudes a la Recerca 2016
La Fundació Infermeria i societat ha obert la convocatòria d’ajudes a projectes de recerca 2016 amb l’objectiu de promoure la investigació infermera de qualitat en els diversos àmbits on es desenvolupa. Aquesta iniciativa compta amb un pressupost de 40.000 euros i el període per presentar les vostres sol·licituds finalitza el proper 8 de juny.

Coincidint amb el Dia Internacional de la Infermera i amb data 12 de maig i fins el 8 de juny de 2016, quedarà oberta la Convocatòria d’Ajudes a Projectes de Recerca de la Fundació Infermeria i Societat 2016.

Aquestes ajudes són les mateixes que històricament ha concedit el Col·legi d’Infermeres i Infermers de Barcelona i que ara es convoquen a través de la seva fundació.

Quin és l'objectiu de les ajudes de recerca?
L’objectiu principal d’aquesta iniciativa és potenciar novament l’augment de la qualitat i la quantitat d’estudis de recerca infermera que fonamentin les cures basades en l’evidència realitzades a les persones, donar suport econòmic per desenvolupar estudis de recerca, consolidar grups d’investigació i potenciar els investigadors principals que debuten en la recerca. Les mesures reguladores es poden consultar a la web de la Fundació i al tauler d’anuncis que es troba a la seu del COIB i la Fundació (Pujades. 350).

Quins són els projectes prioritaris?
Les línies prioritàries de recerca són: la identificació, avaluació i eficàcia de les intervencions infermeres en la salut de les persones, família o comunitat; l’avaluació d’estratègies d’apoderament a persones en situació d’envelliment i cronicitat; Tecnologies de la Informació i la Comunicació en els àmbits de la docència, la pràctica clínica i la gestió infermera;  l’avaluació de l’eina de la Infermera virtual en relació amb la millora del desenvolupament professional de les infermeres o la millora de l’atenció als usuaris i la promoció i educació per a la salut.

Qui s'hi pot presentar?
Poden presentar projectes en qualitat d’investigador/a principal aquelles infermeres  amb capacitat investigadora emmarcada en entitats com institucions sanitàries, universitats, centres i organismes de recerca públics o privats, i organitzacions no governamentals. És imprescindible estar en situació normalitzada en relació a la quota col·legial del COIB per optar a les ajudes.

Pressupost
Enguany, aquesta iniciativa d’ajuda estarà dotada amb un pressupost total de 40.000€ pel període 2016.

Trobareu tota la informació i documentació a descarregar per a les ajudes a l’àrea de projectes de la Fundació Infermeria i Societat

Per a més informació

Si necessiteu ajuda metodològica sobre el vostre projecte de recerca o d’altres temes relacionats amb la investigació, us podeu posar en contacte amb les responsables de l'Àrea de Recerca del COIB a través del correu electrònic recerca@coib.cat.