17 de desembre de 2018

Segur que has sentit a parlar del Reglament del Parlament Europeu relatiu a la protecció de de les persones físiques pel que respecta al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades (RGPD), que es va començar a aplicar el maig passat. Si encara no ho has fet et demanem que ens concedeixis cinc minuts i accedeixis a la teva àrea personal per llegir i acceptar la nova política de protecció de dades. És important que coneguis els teus drets i sàpigues quin ús fem al COIB de les teves dades personals.

Ja has acceptat la nova política de protecció de dades?

Perquè et demanem que acceptis la nova política de protecció de dades?

Aquest nou reglament europeu, en aplicació des del 25 de maig, demana als responsables del tractament de dades, en aquest cas el COIB, que acrediti que ha comunicat a totes les col·legiades i col·legiats la nova política de protecció de dades. Per això, necessitem que de forma proactiva l’acceptis!

Com pots acceptar-la?

Només et prendrà 5 minuts! Has d’entrar a la teva àrea personal, se t’obrirà una pàgina amb la nova política. Al final del text has de clicar conforme l’has llegit i acceptat.

Un cop ho facis, aquest avís no et tornarà aparèixer.

I si no recordes el teu codi per accedir a l’àrea personal?

Només ens ho has de dir al telèfon gratuït d’atenció col·legial, el 900 705 705 o enviar-nos un correu electrònic a info@coib.cat.

Quines altres coses pots decidir sobre la informació que reps del COIB?

A la teva fitxa col·legial pots decidir de quines temàtiques  vols rebre informació de productes i serveis de valor afegit, com ara informació sobre vacances, viatges i oci.
Per entrar a la teva fitxa has de connectar-te a la teva àrea personal. Un cop connectat veuràs aquest quadre que et du directament a la teva fitxa col·legial.

Ja has acceptat la nova política de protecció de dades?

Emplenar la informació de preferències de la teva fitxa col·legial ens permet adreçar-te directament o a través d’entitats que col·laboren amb nosaltres informació més adient amb els teus propis interessos.

Si necessites més informació sobre la RGPD, consulta Tot el que has de saber sobre les teves dades de caràcter personal al COIB.