11 de febrer de 2016

El COIB realitza quatre noves jornades informatives sobre la prescripció infermera a diferents ciutats a fi de resoldre els dubtes més freqüents de les infermeres entorn a aquesta qüestió i explicar-los els passos realitzats des del marc de la comissió de crisi.

Noves jornades informatives sobre la prescripció infermera a diferents ciutats de Barcelona

El COIB estarà en els propers dies a diferents ciutats de Barcelona per informar les infermeres i infermers sobre la prescripció infermera. Aqulfgjlkdfjg ljf gljsflg  estes jornades, conduides per la directora de programes del Col·legi Núria Cuxart i presentades pel president del Col·legi en el cas de le xerrades de les delegacions, ténen com a objectiu explicar quin és el marc legal en el que es troben tant en l'àmbit estatal com autonòmic, quines són les accions endegades per la comissió de crisi de la prescripció infermera i resoldre els dubtes que, a la pràctica, les infermeres i infermers es troben en el seu dia a dia.

En els casos de les jornades organitzades per les delegacions comarcals del COIB, cal inscripció prèvia als formularis adjunts en aquesta informació. Si teniu interès en assistir a les jornades organitzades des dels diferents centres us podeu posar en contacte amb aquests.

Calendari de jornades informatives sobre la prescripció infermera

• 1 de març de 2016 - 16,30h. Sala d'actes Fundació Universitària del Bages (FUB). Avinguda Universitària 4-6. Manresa
      Organitzada per la delegació del COIB a Bages

Per assistir cal que empleneu aquest formulari

• 3 de març de 2016 - 15h. Auditori de l'Hospital Sant Joan Despí-Moisès Broggi. Organitzada pel propi centre.

• 7 de març de 2016 - 16,30h. Aula de Docència. Hospital de Granollers, Av. Francesc Ribas. Granollers
      Organitzada per la delegació del COIB al Vallès Oriental

Per assistir cal que empleneu aquest formulari

• 10 de març de 2016 - 15h. Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. Organitzada pel propi centre.

• 17 de març de 2016 - 18h. Últimes novetats en prescripció infermera en l'entorn de la salut laboral. Al COIB.
      Organitzada per la Vocalia d'Infermeria del Treball.

Per assitir cal que empleneu aquest formulari

Jornades informatives ja realitzades

• 23 de febrer de 2016 -  Sala d'actes. Hospital d'Igualada. Organitzada per la delegació del COIB a l'Anoia.

• 25 de febrer de 2016 - Parc Taulí. Sabadell. Organitzada pel propi centre.

• 28 de gener de 2016 - EUIT Terrassa. Organitzada per la delegació del COIB al Vallès Occidental

• 21 de gener de 2016 - Hospital Clínic. Organitzada pel propi centre

Consulta tota l'actualitat sobre la Prescripció Infermera

Tens dubtes? Consulta les preguntes més freqüents