El COIB ofereix amb Aula OPE un nou curs online per preparar de forma específica el temari oficial de les proves de l'Institut Català de la Salut (ICS) que es va fer públic a l'octubre. Aquest curs, que s'inicia el proper 17 de desembre, té preus reduïts per a col·legiades i col·legiats i les places són limitades. El període per inscriure’s finalitza el 14 de desembre.

Inscripcions obertes al curs online de preparació a les oposicions de l'ICS amb preus reduïts per a col·legiades

El curs inclou els materials genèrics de preparació d’oposicions de DAE en paper i materials en formats PDF descarregables. També s'incorporen nous recursos didàctics en format vídeo que dinamitzaran els continguts i en milloraran els aspectes pedagògics.

En el temari transversal s'inclou tota la legislació autonòmica i estatal. Els temes específics no inclosos en el temari genèric DAE estaran disponibles en format PDF descarregable dins de l'aula virtual.

A causa del breu termini que s'estima fins a la data de l'examen, el curs disposa d'una durada aproximada de 7 o 8 mesos, que es confirmarà quan es faci pública la convocatòria oficial.

Podeu consultar les condicions i detalls del curs online en aquest enllaç.

Inscriu-te en aquest enllaç.