1 de febrer de 2016
    El proper 15 de febrer, el Col·legi ofereix un taller de tècniques per a realitzar amb èxit l'examen per a llevadores de les oposicions de l'ICS. El taller es farà en sessió de matí, de 10 a 13 hores, i sessió de tarda, de 16 a 19 hores.

Aquest taller inclou totes les tècniques per a la resolució d'examen tipus text amb exercicis pràctics que ajudin a les llevadores que es presentin a les oposicions de l'ICS a resoldre'l sense errors tècnics.

El taller, al que s'hi pot inscriure's fins el 10 de febrer, estarà impartit per Vinyet Soler i Alba Calderer.

El preu del taller és de 7,5 euros per a col·legiades i col·legiats i 12 euros per a no col·legiades.

• Inscriu-te! Taller de tècniques d'examen per a llevadores. Oposició ICS (matí)
    • Inscriu-te! Taller de tècniques d'examen per a llevadores. Oposició ICS (tarda)

Consulta les Últimes novetats sobre les oposicions de l’ICS