7 de juny de 2022

Per segon any, la corporació llança una borsa d’ajudes de 28.000 euros destinats a sufragar el cost de la matrícula als estudiants de segon curs amb millor expedient acadèmic per cadascun dels centres que ofereixen el grau d’Infermeria a la demarcació de Barcelona

El COIB ofereix 14 beques per a estudiants d’Infermeria 2022

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) endega per segon any la campanya Més infermeres, destinada a ajudar els estudiants de segon curs del grau d’Infermeria de la demarcació de Barcelona a sufragar el cost de la seva matrícula. Aquests ajuts tenen una dotació de 28.000 euros i s’adrecen al millor expedient de cadascun dels centres que ofereixen el grau d’Infermeria a la demarcació de Barcelona. La quantitat destintada a cada beca és de 2.000 euros.

Les matrícules dels estudis d’infermeria es troben entre les més cares de tots els estudis universitaris que s’ofereixen a la demarcació de Barcelona. És per això que el Col·legi té el propòsit d’ajudar els estudiants amb la millor qualificació que volen ser infermeres. L’evidència científica ha demostrat una vegada i una altra que una societat amb més infermeres esdevé una societat més sana i que durant els propers anys es preveu que les persones tinguin més necessitat de ser cuidades.

El termini per presentar la sol·licitud és des del dia 1 al 31 d’octubre de 2022

Descarrega les bases de les beques

Descarrega el formulari de sol·licitud de les beques