16 de desembre de 2021

De gener a març del 2022, la corporació ofereix a les seves col·legiades i col·legiats 60 inscripcions mensuals gratuïtes

El COIB renova el conveni de col·laboració amb Salusplay

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha signat una renovació del conveni de col·laboració amb l’empresa de formació sanitària online SalusPlay, que permet oferir de manera gratuïta a les infermeres que hi estan col·legiades 60 inscripcions mensuals a repartir entre tres cursos en format en línia, durant els mesos de gener, febrer i març de 2022.

Per poder garantir que les persones que s’inscriguin finalitzin els cursos, les col·legiades hauran d'abonar l'import de 30 € en el moment de la inscripció. En cas de finalitzar-lo i rebre el certificat del curs, el COIB els hi retornarà l'esmentat import. Aquesta mesura pretén fomentar la realització del curs i evitar els abandonaments, que perjudiquen a totes les col·legiades.

S’ofereixen 60 inscripcions per a cadascun dels cursos següents:

Gener

Febrer

Març

A banda del conveni amb SalusPlay, el COIB també col·labora amb les empreses especialitzades en formació professional sanitària a distància DAE Formación i Aula eDocens. Aquests dos centres ofereixen importants descomptes i beques a les col·legiades i els col·legiats del COIB per als cursos que ofereixen a les seves plataformes.