10 de juny de 2020

La Sagrada Família posa a disposició de les col·legiades i els col·legiats del COIB 500 entrades dobles per realitzar una visita al temple, de forma gratuïta, els dies 4 i 5 de juliol i 11 i 12 de juliol. Es tracta d’un reconeixement i homenatge a aquells professionals que han estat a primera línia de la lluita contra la COVID-19. Les entrades són limitades i es podran reservar a partir del dia 16 de juny a les 12:00 hores en aquest enllaç.

Les infermeres i els infermers de Barcelona podran visitar la Sagrada Família de forma gratuïta

La Sagrada Família reobrirà les portes el 4 de juliol amb l’objectiu de reconèixer i homenatjar els ciutadans de Barcelona, especialment aquells que han estat en primera línia de la lluita i prevenció contra els efectes de la COVID-19.

La primera fase d’obertura, anomenada «Fase Homenatge», permetrà visitar la Sagrada Família al personal sanitari, als agents dels diferents cossos que han vetllat per la seguretat a la ciutat, al personal d’entitats socials i ONG, i a les organitzacions empresarials i de comerciants. Aquesta fase es durà a terme els dies 4 i 5 de juliol i 11 i 12 de juliol. Així doncs, les infermeres i els infermers de Barcelona tindran el privilegi de ser un dels primers en travessar la porta d’entrada i gaudir de l’interior de la Basílica.

Posteriorment, una segona fase denominada «Hora Barcelona» donarà als residents de la ciutat la possibilitat de gaudir de l’experiència de contemplar l’interior de la Sagrada Família de forma gratuïta, al seu ritme, amb un aforament més reduït i sense presència de turistes. La tercera fase obrirà les portes tant al turisme local com a l’internacional, però la seva data s’anunciarà una vegada es tinguin més dades sobre l’evolució de la desescalada, les possibilitats de desplaçament per l’Estat espanyol i les facilitats per viatjar a Barcelona des d’altres països.

Si vols assistir-hi, a partir del dimarts 16 de juny a les 12:00 hores podràs aconseguir la teva entrada aquí. Per a fer-ho, només hauràs d’entrar a l'enllaç, introduir el teu número de col·legiada o col·legiat i escollir el dia i l’hora que vols venir. Es podrà triar 1 o 2 entrades en el cas de voler venir acompanyat d’algun familiar. A més, a l’entrada trobaràs les instruccions per descarregar-te l'app de la Sagrada Família amb la qual podràs accedir a les explicacions de l’audioguia des del propi mòbil. Els dies i hores que s'obriran seran:

• Dissabte 04/07/2020 de 10:00h a 14:00h (tancament de la Basílica a les 14:30h)
    • Diumenge 05/07/2020 de 15:30h a 19:30h (tancament de la Basílica a les 20:00h)
    • Dissabte 11/07/2020 de 15:30h a 19:30h (tancament de la Basílica a les 20:00h)
    • Diumenge 12/07/2020 de 15:30h a 19:30h (tancament de la Basílica a les 20:00h)

El dia de la visita, hauràs d’acreditar-te amb el carnet col·legial. Per a més informació i per consultar el calendari, podeu clicar aquí.

Fotografia cedida per la Sagrada Família