El Servei de Biblioteca i Documentació Infermera (SBDI) del Col·legi ja té disponible el fons bibliogràfic donat pel col·legiat Joan-Enric Torra i Bou. Una col·lecció d’obres professionals que han passat a formar part dels més de 10.800 registres que es poden consultar i demanar en préstec a la Biblioteca del COIB.

La Biblioteca del COIB incorpora al seu catàleg el fons bibliogràfic donat per Joan-Enric Torra

Els 177 llibres de la col·lecció donada per Joan-Enric Torra i Bou inclou obres bàsicament sobre ferides i el seu tractament. En diferents idiomes com ara el castellà, l’anglès, l’italià o l’alemany, aquests llibres tracten temes diversos com l’atenció primària, la geriatria, la nutrició, l’atenció a les ferides, ostomies o incontinències, entre d’altres.

Aquesta donació va ser efectuada el juliol de 2018 i ara, un cop catalogada, ja està disponible per a la seva consulta.

El Servei de Biblioteca i Documentació Infermera (SBDI) del Col·legi posa al servei de les col·legiades i col·legiats un ampli catàleg de publicacions, llibres, dossiers temàtics i materials documentals diversos relacionats amb la infermeria.
Es tracta d'un servei informatiu documental exclusiu que respon a les necessitats professionals de les infermeres, que poden consultar el catàleg de l'SBDI online o fer consultes i rebre suport de recerca documental a la Biblioteca de la seu.