25 de maig de 2021
- En línia - La 2

Les reivindicacions de les infermeres

Intervenció de la directora de l’Àrea de Coneixement i Desenvolupament Professional del COIB, Glòria Jodar, ahir al programa En Línia de RTVE Catalunya per parlar de l'estat de la professió infermera.

- Fet a mida - La Xarxa

Dia Internacional de la Infermeria

Intervenció a la xarxa d'Enric Mateo, membre de la Junta de Govern del COIB i infermer del CASAP, i Gemma Martínez, directora infermera de l' Hospital Clínic de Barcelona per parlar de la professió amb motiu del Dia Internacional de la Infermera

- Diari del Treball

El COIB reclama més infermeres i una millora de les condicions laborals en el sector

El Col·legi d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) reclama més infermeres i unes millors condicions laborals, que inclouen, entre d’altres, reduir l’eventualitat dels contractes i augmentar les retribucions. En una roda de premsa convocada ahir al matí amb motiu del Dia Internacional de les Infermeres, que se celebra el 12 de maig, es va destacar el paper clau que juguen les infermeres per tal de garantir una bona qualitat assistencial. En l’acte hi van participar la presidenta del COIB, Paola Galbany, la vocal de Ciutadania de la Junta de Govern del Col·legi, Paloma Amil, i la directora de l’Àrea de Coneixement i Desenvolupament Professional del COIB, Glòria Jodar.

- Cadena Ser

Les infermeres reivindiquen el seu paper al Dia Internacional de la Infermeria

Taula rodona amb Paola Galbany (presidenta del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona), Mercè Miranda (infermera familiar i comunitària i coordinadora de campanya de vacunació covid-19) i Jordi Adamuz, infermer de recerca.

11 de maig de 2021
- betevé

Barcelona necessita 11.000 infermers més per tenir la ràtio de Navarra, la més alta de l’estat

El Col·legi d'Infermeres de Barcelona denuncia que els sous baixos i la precarietat laboral fan que molts professionals marxin a l'estranger o abandonin la feina

5 de maig de 2021
- Planta Baixa TV3

La vacunació i mesures de prevenció

Intervenció en directe de la directora de l'Àrea de coneixement i desenvolupament professional del COIB, Glòria Jodar, avui al programa Planta baixa TV3 parlant sobre la campanya de vacunació i de la importància de mantenir les mesures de prevenció malgrat s'avanci en la vacunació de la població.

12 d’abril de 2021
- Diari Ara

El que les infermeres demanem al nou Govern

Article de la presidenta del COIB, Paola Galbany, on demana al nou Govern que compti amb les aportacions de les infermeres i que estiguin presents als llocs on es planifica i es prenen les decisions.

1 d’abril de 2021
- El Periódico

El valor de la cura

«La infermeria ha evolucionat molt en molt poc temps. Aquesta evolució encara no ha sigut assumida per la societat ni tan sols pel mateix sistema sanitari, que sovint ens continua relegant a un segon terme. Sospito que la raó és que la immensa majoria de nosaltres som dones i que, a més, ens dediquem a una tasca tan tradicionalment femenina com la de cuidar les persones.»

Article de la presidenta del COIB, Paola Galbany, reivindicant el valor de la cura en la societat, que publica avui El Periódico.

20 de febrer de 2021
- La República

Més infermeres prenent decisions

"L’actual crisi sanitària ha fet palesa la importància que té el fet de cuidar les persones, l'essència de la professió." Article de Paola Galbany a La República.

18 de febrer de 2021
- Telenotícies TV3

Infermeres retirades tornen als hospitals per vacunar contra la Covid

El COIB ofereix col·legiació gratuïta per a les infermeres jubilades, de menys de setanta anys, que es reincorporin a l’activitat assistencial per fer front a la pandèmia.