20 de maig de 2019

Els dies 6, 7, 8 i 9 de juny la Fundació Fontilles Salud Desarrollo organitza el curs intensiu ‘Dermatologia General i Tropical; atenció infermera específica i cures de la pell’, que compta amb la col·laboració de l’àrea de cooperació del COIB. El curs es realitzarà a Fontilles (Alacant) i les col·legiades i col·legiats del COIB s’hi poden inscriure per 210 €. Les preinscripcions es poden fer fins al 27 de maig.

Formació per a infermeres en dermatologia general i tropical a Fontilles

Aquest curs està especialment dirigit a infermeres i infermers que estiguin treballant o vulguin treballar amb poblacions de risc amb patologies dermatològiques i també a aquelles que es dediquin o s’estiguin preparant per accions de voluntariat o cooperació.

La formació, que se celebrarà al Sanatori de Fontilles, situat a la Vall de Laguar (Alacant), té per objectiu capacitar a les infermeres i als infermers en la detecció de signes i símptomes de les possibles patologies dermatològiques per a facilitar la rapidesa en el diagnòstic i instaurar el  tractament i cures infermeres.

El preu inclou allotjament en règim de pensió completa, apunts, llibres, manuals, bibliografia i Certificat d’assistència i aprofitament.

El període de preinscripció al curs és del 10 a 27 maig. Per a més informació podeu trucar al telèfon  96.558.33.50 (Marisa Moll) o al correu electrònic marisa@fontilles.org.

Fotografia: Ariadna Creus i Àngel Garcia. Banc d'Imatges Infermeres