20 de maig de 2019

Del 12 al 13 de juny torna el saló Bizbarcelona amb activitats i propostes que visualitzen la innovació, l'actitud i el coneixement necessaris per a generar més activitat econòmica. Les persones emprenedores, start-ups, pimes i autònoms que conformen l'ecosistema empresarial de la ciutat trobaran en l'esdeveniment organitzat per Fira de Barcelona respostes i inspiració per crear o fer créixer un negoci, així com una variada oferta de recursos públics i privats al seu abast. Un cop més, les infermeres i els infermers col·legiats interessats poden demanar la seva entrada gratuïta a través del COIB.

Entrada gratuïta al saló BizBarcelona 19 per a les infermeres de Barcelona

A més de tenir accés a la zona expositiva, les col·legiades i els col·legiats poden entrevistar-se amb empreses de tots els sectors al Networking Interprofessional organitzat per l’Associació ‘La Intercol·legial’, de la qual el COIB forma part, i que tindrà lloc el 12 de juny de 10 a 15 h per tal de generar col·laboracions conjuntes i negoci. Es tracta d’unes reunions de 10 minuts entre empreses i professionals col·legiats que ofereix la possibilitat de contactar amb empreses i professionals del propi sector i amb d’altres. Cada participant inscrit tindrà una agenda personalitzada de 6 reunions. Reserva la teva plaça per al Networking abans del 7 de juny en aquest enllaç. La Intercol·legial també convida totes les col·legiades a assistir a la conferència “Transformació digital i entorns personals” amb Genís Roca i Milagros Pérez Oliva el dia 13 a les 12 h.

En aquesta edició, BizBarcelona inclourà més d'un centenar d'activitats al voltant de tres eixos: bàsics, creixement i tendències. L'objectiu és ajudar i acompanyar persones amb idees de negoci en la posada en marxa dels seus projectes, contribuir al creixement de companyies ja consolidades, així com mostrar tendències socials, tecnològiques i de consum que influeixin en l'aparició de noves empreses i perfils professionals. En aquest sentit, es desenvoluparan conferències, taules rodones, tallers, entrevistes d'assessorament personalitzat i sessions de networking. El saló també comptarà amb una àrea d'exposició on participen entitats, institucions i empreses amb productes, serveis i recursos per a emprenedors, pimes i start-ups, així com un espai per a franquícies.

Bizbarcelona by Barcelona Activa està promogut per l'Ajuntament de Barcelona, ​​la Generalitat de Catalunya, CaixaBank, la Diputació de Barcelona, ​​PIMEC, la Cambra de Comerç de Barcelona i l'Àrea Metropolitana de Barcelona, ​​i compta amb la col·laboració de 120 entitats que conformen la BizCommunity, les quals aporten continguts i ajuden en la difusió de les activitats del saló.

Per obtenir la teva entrada, has de donar-te d’alta en aquest formulari i rebràs el teu codi perquè puguis fer la inscripció.