19 de febrer de 2019

Gràcies al conveni signat amb el COIB, el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Lleida (COILL) contribuirà a la difusió dels continguts d’Infermera virtual i promourà la pròpia eina, potenciant iniciatives de promoció de la salut que es puguin dur a terme a la demarcació de Lleida. Amb aquest acord de col·laboració, Infermera virtual amplia la seva base de col·laboracions amb altres col·legis professionals que troben en els continguts de la plataforma un referent de qualitat per difondre el coneixement infermer.

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Lleida difondrà i promourà Infermera virtual com a eina de promoció de la salut

El president del COIB, Albert Tort Sisó, i Montserrat Gea Sánchez, la presidenta del COILL han formalitzat l’acord a través del qual la corporació professional d’infermeres de Lleida contribuirà en la difusió dels diferents usos de la plataforma Infermera virtual, des de la promoció de la salut, i potenciarà en el seu entorn d’influència les iniciatives de promoció de la salut que du a terme Infermera virtual i que ofereix, per exemple, a Ajuntaments i d’altres entitats.

Infermera virtual té acords amb diferents ajuntaments, entitats, empreses i col·legis professionals als que ofereix consells de salut que són compartits, per exemple, a través de canals RSS, campanyes o activitats presencials. És el cas del Consorci Sanitari del Maresme, l’Institut de Prestacions d'Assistència Mèdica al Personal Municipal (PAMEM), Fisiogestión, Mutua Universal, MC MUTUAL i 16 ajuntaments de la demarcació de Barcelona. En la línia de col·laboració amb col·legis professionals d’infermeres, el Col·legi Oficial d’Infermeria de les Illes Balears (COIBA) ja difon els continguts de la plataforma. Infermera virtual produeix també les «Històries dels Bonsu» per al sistema de videoinformació de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), vídeos amb consells de salut per a totes les edats que es veuen a les prop de 2.600 pantalles a estacions de metro, trens, autobusos i centres d’atenció a l’usuari de TMB.

Infermera virtual és un dels portals web d’infermeria referents a l’Estat per la qualitat dels seus continguts i la filosofia que suporta el projecte i la seva APP gratuïta per a iOs i Android ha estat la primera aplicació certificada pel Portal AppSalut de la Generalitat de Catalunya i que assegura l’entorn segur i de confiança en l’ús i el contingut de l’app.