De manera progressiva, es reactiva el programa formatiu  del col·legi en format presencial tot mantenint els cursos en modalitat de telepresència.

El COIB reprèn els cursos de formació presencials

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona posa a disposició de les col·legiades i els col·legiats els següents cursos de formació que es duran a terme a la seu del col·legi a les dates indicades :

Dins de l’apartat de de formació presencial del COIB s’aniran publicant de forma progressiva més cursos i tota la informació corresponent.

Tot això, mentre es manté l’oferta de formació continuada del col·legi en modalitat de telepresència. Aquest format a distància permet fer les classes en directe amb els docents evitant desplaçaments. Els cursos que actualment s’ofereixen són:

Els cursos que es programin en format de telepresència s’actualitzaran en aquesta pàgina.

Les inscripcions als cursos de formació del COIB es poden fer a través de l’Àrea personal de col·legiades dins de l’apartat de Formació del Col·legi.