5 de juny de 2013

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha firmt un conveni de col·laboració amb la divisió de la formació en línia de l’Editorial DAE Grupo Paradigma per oferir cursos en línia de preparació a l’examen d’Infermera Interna Resident (IIR) i d’altres formacions de curta durada.

Aquest conveni s’inscriu en la nova línia d’acords de col·laboració amb empreses de formació en línia iniciada per part del COIB per incentivar la formación a distancia de les infermeras facultatives. "D’aquesta manera donem un pas endavant per adaptar-nos a les necessitats de les infermeres de Barcelona i per fer més asequible i fácil l’accés a la formació continuada”, ha assegurat el president del COIB, Albert Tort.

En virtut d’aquest conveni de col·laboració les infermeres col·legiades que ho desitgin podran cursar les formacions a través de la plataforma virtual d’Aula DAE amb un descompte del 30% en el preu original de la matrícula. “El nostre objectiu és sumar esforços amb aquest col·lectiu professional, referent a l’àmbit de la infermeria, amb l’objectiu de posar a disposició de les seves col·legiades un mètode formatiu de qualitat que combina les noves tecnologies amb els continguts dissenyats i dirigits per docents de reconegut prestigi”, ha declarat el director General de Grupo Paradigma, Bernardo Sáinz-Pardo.

L’oferta formativa inclou cursos de preparació per a l’IIR i formacions de curta durada sobre àmbits en urgències, ús dels fàrmacs i actualització de la infermeria basada en l’evidència. L’acord amb l’Editorial DAE-Grupo Paradigma, que entre d’altres productes edita la revista 'Metas de Enfermería', es suma a d’altres futurs convenis que el COIB té previst firmar per incentivar l’ús de les noves tecnologies i la formació online dirigida al col·lectiu infermer