19 de novembre de 2020

Activa la signatura electrònica del DNI i podràs fer en línia els tràmits més freqüents

Vols fer les gestions col·legials sense haver de desplaçar-te al COIB?

Si vols evitar desplaçar-te a la seu del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) per fer gestions col·legials, fes servir el DNI electrònic. Si no el tens actiu, t’has d’adreçar a qualsevol comissaria de policia on facin el DNI. Allà podràs activar les claus de la signatura i la contrasenya (PIN). Ho podràs fer a les màquines habilitades, sense haver de demanar cita prèvia.

Per poder fer servir el DNI electrònic, necessites connectar al teu ordinador un lector de DNI electrònic. Alguns ordinadors ja l’incorporen.

A través de la finestreta única del web del COIB, pots fer molts tràmits en línia, com donar-te d’alta o de baixa com a col·legiada, comunicar un canvi en la teva situació col·legial, sol·licitar l’aplicació de quotes reduïdes o demanar determinades ajudes.

Imatge: Kaitlyn Baker, Unsplash