20 de setembre de 2017

El congrés sobre salut, benestar i empresa centrat en les dones directives i empresàries se celebra el dia 5 d'octubre. El COIB, com a entitat col·laboradora, comptarà amb un estand de les infermeres de Barcelona des del qual difondre els serveis d’emprenedoria i innovació. Les col·legiades que hi vulguin assistir gaudeixen d'un 10% de descompte en la inscripció.

Les infermeres de Barcelona amb la salut de les dones directives al 4t Congrés Women 360⁰

Més de 300 directives i empresàries es donaran cita a l’Esade Creapolis de Sant Cugat del Vallès a la quarta edició del Women 360° Congress. En aquesta trobada, on cada any s’analitzen i valoren tendències, actualitat i reptes sobre salut, benestar i empresa, en clau femenina i saludable, i es donen propostes que s'acosten a les necessitats reals de la dona, hi haurà 9 sessions amb la participació de reconeguts professionals i experts en la matèria.

La infermera i nutricionista Elena Maestre participarà com a ponent a la taula rodona de salut integral amb Elvira Bisbe, metgessa del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona i Patricia Such, responsable de Salut i Seguretat del Treball del Grup SEAT i la moderació de Marina Geli, metgessa, exconsellera de Salut de la Generalitat de Catalunya, coordinadora del Centre d'Estudis Sanitaris i Socials de la UVIC-UCC i coordinadora del comitè científic del congrés.

Tal i com assegura la directora i fundadora del Women 360° Congress, Rosa Cuscó, "el principal objectiu és visibilitzar les dones professionals, crear xarxa i sota els continguts d'experts i experteses professionals en matèria de salut, fomentar la prevenció i cura per assolir el benestar." Aquesta és una oportunitat per a les infermeres de Barcelona per trobar un espai on poder ampliar els seus coneixements i connectar amb altres dones professionals per fer sinergies, afirma Cuscó.

Per a la directora i fundadora, donar eines necessàries com la informació i la visibilitat de les dones en salut, benestar i empresa permet assolir grans reptes cap a la cohesió social, la corresponsabilitat i la igualtat de gènere a través de bons hàbtis saludables, que són el pilar principal per poder generar canvis consistens.

Entre els col·laboradors de la trobada, a més del COIB, s’hi compten altres col·legis professionals del sector de la salut com el de metges i el de farmacèutics i institucions com els ODS de les Nacions Unides, l’Institut Català de les Dones o la Fundació TicSalut, entre d’altres.

Més informació sobre el Women 360 Congress. Per gaudir del descompte de col·legiada cal introduir el codi de descompte W3605OCT17 a l’hora de fer la inscripció.

Imatge cedida per Women 360 Congress.