10 de novembre de 2017

El Centre d’Innovació i Desenvolupament Infermer (IDIC) del COIB posa en marxa el curs “Fes-te emprenedor en salut amb IDIC-Empren”, una formació pensada per donar eines i coneixements d’emprenedoria als professionals sanitaris que els permeti crear, desenvolupar i implementar idees de negoci i innovació. El curs comença el 14 de desembre i les places són limitades.

L’IDIC inicia un curs d’emprenedoria específic per a infermeres

Els professionals de la salut s’estan obrint pas en el món empresarial. Ho fan desenvolupant funcions d’assessorament de salut personal i de consultoria a les empreses i institucions, innovant dins i fora del seu lloc de treball o emprenent nous negocis a partir de la comercialització de serveis sanitaris o a partir d’idees originals i/o disruptives amb un fort valor afegit.

Aquest curs, que consta de tretze mòduls, està orientat especialment a infermeres i infermers interessats en desenvolupar les seves habilitats i competències emprenedores per a la creació d’empreses i models de negoci funcionals, productius, saludables i sostenibles.  També és d’especial interès per a professionals d’altres disciplines i per estudiants d’infermeria de 4art curs amb interès per l’emprenedoria.

Amb una durada de 100 hores lectives durant 7 mesos, el curs té places limitades i un cost de 200€, per a col·legiades i col·legiats, i de 500 € per a no col·legiats. Totes les classes es duran a terme a l’Espai IDIC, a la planta baixa de la seu del COIB.

Durant el curs, els assistents podran conèixer eines, estratègies i requeriments emprenedors i digitals, per la creació de negocis, empreses o projectes infermers rendibles, sostenibles i escalables; coneixeran com dissenyar un pla de negoci o projecte viable, com establir un pla de màrqueting i pla comercial eficaç, com elaborar un pla econòmic realista i podran adquirir habilitats de gestió de lideratge d’equips de treball eficaços i productius.

Aquesta és la segona proposta formativa específica oferta des de l’IDIC que està desenvolupant també el “Curs d'assessoria de salut segons el Model del benestar aplicat als àmbits clínic i laboral” i que el proper juny acabarà amb les primeres infermeres i infermers formats per ser assessors de salut, un nou rol professional que les infermeres i infermers poden desenvolupar en la pràctica assistencial i en l’àmbit del treball.

Informa't sobre el curs “Fes-te emprenedor en salut amb IDIC-Empren”