11 de desembre de 2019

El 28 de novembre passat, el COIB va obrir el període de consulta i d’enviament de reclamacions relatiu al cens electoral. Un cop tancada aquesta fase, s’ha publicat el cens electoral definitiu que permetrà a les col·legiades i col·legiats exercir el seu dret a vot a les eleccions del 24 de febrer.

Es publica el cens electoral definitiu per a les eleccions del COIB

Per consultar el cens electoral online és obligatori introduir o bé el NIF (amb lletra inclosa) o bé el nº de col·legiat/da. Admet igualment majúscules i minúscules.
És importat remarcar que el cens oficial i vàlid a tots els efectes és el que consta exposat als taulells de la planta baixa i primera planta del COIB.

Consulta el cens electoral definitiu del COIB

Vols votar per correu?

S’ha obert el termini per demanar la certificació per al vot per correu, que es podrà tramitar fins el 15 de febrer de 2020.
Per saber com ho has de fer consulta tot el procediment a l'espai web de les Eleccions 2020.

Vot per correu