El Ple del Consell Municipal ha atorgat per unanimitat les 25 distincions d’aquest any, en què s’inclouen cinc a entitats que han lluitat directament contra la covid-19

L’Ajuntament de Barcelona concedeix al COIB la Medalla d’Honor de la ciutat

El Ple de l’Ajuntament de Barcelona ha atorgat una de les Medalles d’Honor del 2020 al COIB, com a reconeixement a la tasca que han fet les infermeres i els infermers per lluitar contra la covid-19. A més del COIB, el consistori barceloní ha distingit per aquest mateix motiu el Col·legi Oficial de Metges de Barcelona, el Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya, la Taula d’Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya i el Gremi d’Hotels de Barcelona.

A proposta dels deu districtes de la ciutat, l’Ajuntament ha concedit vint medalles més, deu de les quals a persones que han destacat per la seva tasca en benefici dels veïns de Barcelona i deu a entitats ciutadanes.

Les 25 Medalles d’Honor s’han atorgat per unanimitat.