2 de maig de 2017

Amb motiu del Dia Internacional de la Infermera (12 de maig) les delegacions comarcals del COIB celebren durant el mes de maig i juny diversos actes, jornades i activitats lúdiques que conviden a reflexionar sobre la importància de les cures i de l’aportació de les infermeres a la societat i al sistema de salut.

El Col·legi commemora el Dia Internacional de la Infermera amb diversos actes a les delegacions

La celebració del 12 de maig coincideix amb el naixement de la infermera Florence Nightingale, pionera de la infermeria moderna, que va ser capaç de demostrar la importància de les cures i va liderar la transformació de la pràctica infermera.

Amb l'objectiu d'apropar la celebració a les col·legiades i col·legiats del territori, aquests són els actes programats a la demarcació de Barcelona per les delegacions del COIB: