9 de desembre de 2020

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) obre aquesta convocatòria d’ajudes per a la traducció d’articles en revistes científiques i per a la inscripció a jornades i congressos que s’hagin realitzant durant aquest any. Les sol·licituds es poden presentar del 9 al 18 de desembre de 2020.

Convocatòria extraordinària d’ajuts per a la traducció d’articles en revistes científiques i per a la inscripció a jornades i congressos

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) està involucrat en donar impuls al compromís que té amb les infermeres i infermers, i amb la pròpia disciplina. Una de les seves línies de treball és impulsar la difusió i el progrés del coneixement infermer.

D’aquesta manera, col·labora en potenciar l’augment de la visibilitat de la recerca infermera catalana a nivell internacional, fomentant així, les cures basades en l’evidència realitzades a les persones i la promoció professional en qualsevol dels àmbits d’actuació de les infermeres i dels infermers.

En aquesta línia, la Junta de Govern ha considerat aprovar una partida econòmica extraordinària en el pressupost del 2020.

Per a més informació:

Per a resoldre qualsevol dubte sobre aquesta convocatòria, us podeu posar en contacte amb l’àrea de recerca mitjançant el correu recerca@coib.cat.

Fotografia: Banc d'Imatges Infermeres. Ariadna Creus i Àngel Garcia.