Tres mesos després del 17A, més de 300 infermeres d’urgències i emergències es troben a Barcelona el proper 17 de novembre per analitzar els fets des del punt de vista de l’atenció infermera proporcionada dins el Pla de d’Incidents de Múltiples Víctimes (IVM).

Prop de 300 infermeres d’urgències i emergències es reuneixen per analitzar l’actuació professional del col·lectiu durant els atemptats de Barcelona

Amb el testimoni dels professionals intervinents que formen part del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), hospitals i Bombers de Barcelona, s’aprofundirà en com es preparen els professionals per una situació tan excepcional i com va ser-ne l’experiència, amb els encerts i els aspectes a millorar de cara al futur.

La jornada, organitzada pel Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona, servirà també per revisar el desenvolupament competencial de les infermeres d’emergències i urgències, un perfil professional que no té reconeguda oficialment l’especialitat tot i el nivell de coneixement específic que es requereix per a treballar-hi. Esther Gorjón, vocal nacional d’Infermeria de la Sociedad Española de Medicina de Urgencias y Emergencias (SEMES), aprofundirà en l’estat de les competències i el perfil professional mentre que Núria Cuxart, Degana del Consell d’Infermeres i Infermers de Catalunya, explicarà quina és la situació actual del procés de regulació d’aquest perfil professional endegat des de l’entitat que representa els col·legis catalans d’infermeres i infermers.

1a Jornada Grup Urgències i Emergències del COIB

• Data: 17 de novembre de 2017
  • Horari: de 9 a 15h
  • Lloc: Col·legi Oficial de Infermeres i Infermers de Barcelona. c/ Pujades 350. Auditori (3a Planta)