4 de març de 2021

El CCIIC i l’ICS es reuneixen per parlar sobre l’operativa perquè les infermeres del proveïdor més gran de Catalunya puguin obtenir la targeta digital

48 proveïdors del SISCAT signen contractes amb el COIB perquè les seves infermeres puguin emetre receptes electròniques

Fins ara, 48 entitats proveïdores del sistema públic de salut de Catalunya (SISCAT) han signat contractes amb el COIB per poder tramitar les sol·licituds de les targetes digitals que permetran a les infermeres que hi treballen registrar les seves prescripcions al sistema integrat de recepta electrònica (SIRE), per delegació del col·legi professional. Alguns d’aquests proveïdors ja han començat a tramitar peticions de targetes al COIB.

El dia 1 de març, ha tingut lloc una nova reunió entre representats del Consell de Col·legis Oficials d’Infermeres i Infermers de Catalunya (CCIIC), que inclou el COIB, i l’Institut Català de la Salut (ICS), que és el proveïdor més gran del SISCAT. A la trobada s’ha parlat sobre l’operativa perquè les infermeres que treballen a l’ICS puguin obtenir la targeta digital que els permeti emetre receptes a través del SIRE.

El COIB té constituït un grup de seguiment del desplegament de la prescripció infermera als centres del SISCAT, a través del SIRE, que es reuneix cada dilluns.