6 de maig de 2019

Fins diumenge 12 de maig a la Sala Beckett es pot veure aquest espectacle, un thriller musical i filosòfic que vol retre homenatge a les infermeres i als infermers i que parteix de l’obra d’un filòsof. Les col·legiades i col·legiats del COIB interessats a assistir-hi gaudeixen d’un preu especial de 10€ en l’entrada general, que suposa un descompte de 5€.

Preu especial per a les col·legiades que vulguin assistir a l’obra de teatre ‘La lleugeresa i altres cançons’

El text de ‘La lleugeresa i altres cançons’ combina amb encert dues vessants: la de la salut i la filosòfica. Una infermera ha hagut de deixar la feina: tancada a casa seva es mirarà al mirall i no es reconeixerà. Reconstruirà els fets en forma de monòleg interior. A través de les cançons alleugerirà la seva condició d’animal hipermodern. Un thriller musical. Què va passar el dia D a l’hora H?

L’espectacle, una producció de Teatre Nu i el debut d’Ivan Benet com a director, és a mig camí entre el monòleg interior i un musical al més pur estil David Lynch. Es tracta d’un text escrit per l’Ivan a quatre mans amb Víctor Borràs, un recital interpretatiu de l’Aida Oset que actua, canta, toca la guitarra i fa de dj.

Després de passar una temporada ingressat a l'Hospital Clínic, Ivan Benet va sentir la necessitat de fer un homenatge a les infermeres i infermers, el col·lectiu que afirma que és «fonamental a nivell logístic i emocional per als pacients» i que «carrega el pes de les cures i del dia a dia als hospitals» malgrat que resta «invisibilitzat mentre tot funciona però a qui se'ls demana la màxima responsabilitat quan alguna cosa falla».

El descompte es podrà aplicar a les compres realitzades a la taquilla del teatre presentant el carnet de col·legiada o col·legiat. En cas que, de forma opcional, es vulguin reservar les entrades amb antelació, poden reservar-se enviant un correu a comunicacio@salabeckett.cat i pagant posteriorment a la taquilla del teatre.

El descompte és vàlid per a totes les funcions fins al 12 de maig. Consulta aquí els horaris.

Fotografia: Carla Oset / Sala Beckett