El cost de mercat del servei supera els 120 euros anuals per persona i permet accedir a un curs cada mes, acreditat per la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut

El COIB ofereix accés gratuït per a les col·legiades a la formació en línia de SalusOne Premium

El COIB i SalusPlay han signat un nou acord per tal d’oferir a les col·legiades i els col·legiats els recursos formatius acreditats de SalusOne en la versió Premium, de forma gratuïta. El cost de mercat d’aquest servei supera els 120 euros anuals per persona.

D’aquesta manera, la corporació vol impulsar la formació continuada a través de plataformes digitals per evitar desplaçaments, augmentar la comoditat i incrementar l’oferta formativa adreçada a les col·legiades. L’experiència que s’ha viscut durant la crisi provocada per la pandèmia de la covid-19 i les restriccions que encara ara existeixen per fer activitats presencials ha fet palesa la necessitat de potenciar la formació en línia al COIB.

SalusOne és una plataforma que es presenta en format app i web de serveis innovadors, orientats a millorar l’efectivitat de les cures infermeres i al desenvolupament professional mitjançant la formació continuada il·limitada. El seu objectiu és transformar la gestió del coneixement de les infermeres a través de metodologies i tecnologies innovadores com la gamificació, entorns virtuals d’aprenentatge i eines automatitzades i d’intel·ligència artificial.

Les col·legiades i els col·legiats del COIB tenen accés en qualsevol moment i de forma gratuïta a un curs al mes d’entre les 67 activitats de formació continuada acreditades per la Comissió de Formació Continuada (CFC) del Sistema Nacional de Salut sobre temàtiques com la covid-19, gestió i lideratge, urgències i emergències, salut digital, metodologia de la investigació, infermeria basada en l’evidència, farmacologia, seguretat del pacient, productes sanitaris o metodologia i terminologia infermera NANDA-NOC-NIC.

L’accés a la plataforma es pot fer a través del Web de SalusOne, l’App de SalusOne per a Android o la App de SalusOne per a Apple i cal registrar-se amb les dades personals i seleccionar el Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona en l’apartat Organizaciones.

A més, a través d’un conveni amb la Fundació Infermeria i Societat també s’ofereixen activitats formatives a les infermeres sobre temes relacionats amb recerca i metodologia científica. A més, s’ofereix a la ciutadania la possibilitat de fer, de manera gratuïta quatre cursos sobre aspectes relacionats amb la salut i l’autocura, a través del portal SalusLife.