19 de març de 2015

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona llança la seva primera aplicació mòbil, en aquest cas una App dedicada a la oferta formativa que la corporació ofereix als col·legiats i no col·legiats.

El COIB llança la seva App de Formació per a les infermeres i infermers

Amb el nom ‘FormacióCOIB’, l’App ja està disponible de forma gratuïta per a dispositius mòbils a l’AppStore, per a iOS i a Google Play, per a Android. L’APP reuneix tota la informació sobre la formació del COIB i inclou:

• Formació pròpia presencial, que pot consultar-se per data i per especialitats.
    • Formació online
    • Tallers d’Occup@c!ó, pensats per dotar d’eines i noves competències a les infermeres que estan cercant feina o volen fer un canvi professional
    • Màsters amb col·laboració del COIB

A més a més de conèixer tota la programació, les infermeres podran inscriure’s als cursos des dels seus dispositius mòbils i conèixer les últimes novetats a la secció de  notícies.
    L’aplicació ha estat desenvolupada pel grup d’innovació i tecnologia del COIB, ITCOIB.

Els responsables del projecte expliquen que han volgut dinamitzar el programa formatiu. “Volem que passi a ser quelcom dinàmic, que les infermeres puguin consultar l’agenda de cursos i tallers des de qualsevol lloc, inscriure-s’hi o pujar-los al seu calendari personal per a que els resulti més fàcil organitzar-se” explica Toni Torrejón, director de sistemes del COIB responsable del grup ITCOIB.

Octavi Rodríguez, infermer del SEM i coordinador del projecte de creació de l’aplicació, assegura que “els companys de feina ens demanaven que oferíssim alguna solució que s’adaptés als seus dispositius mòbils i els fes més fàcil planificar la seva formació”.
    L’aplicació és totalment gratuïta i s’ha elaborat amb els recursos pròpies del COIB sense que hagi calgut fer cap inversió especial.